Advertisement

בנט : מחנה רק לא ביבי זם התפשט לעומק הימין האם בנט יייקח סיכון מחושב ויצטרף המקום ×”×›×™ חם / כך תיראה הממשלה המסתמנת 23:56 אנשי התקשורת שתומכים בנתניהו:

בנט : מחנ×" רק לא ×'×™×'×™ זם ×"תפשט לעומק ×"ימין ×"אם ×'נט יייקח סיכון מחוש×' ויצטרף ×"מקום ×"×›×™ חם / כך תיראה הממשלה המסתמנת 23:56 אנשי התקשורת שתומכים בנתניהו:. שקד תלך עם בנט גם לממשלת שינוי. לפי הסיכום המסתמן, ימינה תקבל את ראשות. בצהריים עדכן בנט את חברי סיעתו על החלטתו לבחור בממשלת השינוי. בנט ברח מסיכום משותף שהושג עם הליכוד להקמת ממשלת ימין, והוא רץ לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת. September 7 at 11:30 am ·.

בנט הוסיף כי השמאל עושה כאן פשרות לא קלות כשיעניק לי, את תפקיד ראש הממשלה. נפתלי בנט כיהן תקופה ארוכה כשר החינוך, והשאיר את המערכת הרחק מאחור. בנט צפוי להודיע מחר בערב: כיהן כשר הביטחון, שר החינוך, שר הכלכלה, שר ירושלים והתפוצות והשר לשירותי דת. בנט מקיים התייעצויות אחרונות ובסביבתו אומרים כי מנוי וגמור עימו להצטרף לממשלת שינוי ▪ סיעת ימינה תתכנס ברעננה לדון בהתפתחויות אחרונות, והממשלה תלויה על חודו של קול ▪ התרככות בסביבת איילת שקד שמבקשת לתת.

×'נט ×'שיחות ס×'ורות ממשלת ×
×'נט ×'שיחות ס×'ורות ממשלת ×"שינוי יר×"×" מ×"פרק וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
הקימו ממשלת שינוי (בר פלג). נפתלי בנט כיהן תקופה ארוכה כשר החינוך, והשאיר את המערכת הרחק מאחור. מסכים להקמת ממשלה עם לפיד סיעת ימינה תתכנס לדון בהתפתחויות אחרונות | כל המשטרה חוקרת חשד להסתה נגד נפתלי בנט ברשת תמונה של יור ימינה עם כאפייה הופצה אחרי שהסכים לממשלה. שר הכלכלה נפתלי בנט קיבל בעבר הצעה לנהל את waze אולם בחר לסרב. מאות מפגינים מול בתיהם של בנט, סער ושקד: לא בטוח איזה שינוי בנט היה יכול לחולל בתוך כמה חודשים בתפקיד שר ביטחון. ב'ווינט' דווח כי עם צאת השבת החל בנט בשיחת ועידה עם ב'חדשות 13' דווח כי בנט צפוי למסור הצהרה היום (ראשון) בערב בדבר החלטתו, כאשר בין היתר. בצהריים עדכן בנט את חברי סיעתו על החלטתו לבחור בממשלת השינוי.

בנט הוסיף כי השמאל עושה כאן פשרות לא קלות כשיעניק לי, את תפקיד ראש הממשלה.

ב'ווינט' דווח כי עם צאת השבת החל בנט בשיחת ועידה עם ב'חדשות 13' דווח כי בנט צפוי למסור הצהרה היום (ראשון) בערב בדבר החלטתו, כאשר בין היתר. בנט לבלפור, ליברמן לאוצר, סער למשפטים. ערבי מלוד נעצר בחשד למעורבות בהשלכת בקבוק תבערה על דירה בעיר (בר פלג). הולכים עם לפיד יור ימינה יכנס את הסיעה בבוקר ברעננה. למה בנט ושקד חזרו למומ עם לפיד? שקד תלך עם בנט גם לממשלת שינוי. המשטרה בודקת חשד להסתה נגד נפתלי בנט ברשת. יור ימינה נפתלי בנט הודיע כי פניו להקמת ממשלת רוטציה עם יור יש עתיד יאיר לפיד. בצהריים עדכן בנט את חברי סיעתו על החלטתו לבחור בממשלת השינוי. האנטישמיות, שלבשה את צורת האנטי־ישראליות, תוקפת ברחובות. תקיפת מצבור סודי של בצלאל סמוטריץ' תוקף את בנט ושקד. לא בטוח איזה שינוי בנט היה יכול לחולל בתוך כמה חודשים בתפקיד שר ביטחון. בנט מקיים התייעצויות אחרונות ובסביבתו אומרים כי מנוי וגמור עימו להצטרף לממשלת שינוי ▪ סיעת ימינה תתכנס ברעננה לדון בהתפתחויות אחרונות, והממשלה תלויה על חודו של קול ▪ התרככות בסביבת איילת שקד שמבקשת לתת.

בעולם שבו הכל מטומטם הגן של ציקי הוא אי של שפיות! נפתלי בנט כיהן תקופה ארוכה כשר החינוך, והשאיר את המערכת הרחק מאחור. תקיפת מצבור סודי של בצלאל סמוטריץ' תוקף את בנט ושקד. בזמן הלחימה בנט חזר בו, מה השתנה?״. בנט צפוי להודיע מחר בערב:

×'נט ממשלת שינוי יר×
×'נט ממשלת שינוי יר×"×" מ×"פרק לפי×" אמשיך לנסות ל×"קים ממשל×" ×—×"שות 13 from media.reshet.tv
בנט הוסיף כי השמאל עושה כאן פשרות לא קלות כשיעניק לי, את תפקיד ראש הממשלה. בנט תקף את ראש הממשלה נתניהו ואמר כי הוא כבר אינו מנסה להקים ממשלת ימין, כי הוא יודע היטב שאין. בנט מקיים כעת שיחת התייעצות עם מקורביו. יור ימינה נפתלי בנט הודיע כי פניו להקמת ממשלת רוטציה עם יור יש עתיד יאיר לפיד. שר הכלכלה נפתלי בנט קיבל בעבר הצעה לנהל את waze אולם בחר לסרב. בעולם שבו הכל מטומטם הגן של ציקי הוא אי של שפיות! נתניהו תוקף את בנט ושקד. בזמן הלחימה בנט חזר בו, מה השתנה?״.

בנט הוסיף כי השמאל עושה כאן פשרות לא קלות כשיעניק לי, את תפקיד ראש הממשלה.

גנץ שוחח עם שר ההגנה האמריקני: כיהן כשר הביטחון, שר החינוך, שר הכלכלה, שר ירושלים והתפוצות והשר לשירותי דת. הוא הוליך שולל את הציבור. ישראל מתאמצת להגיע לשקט ארוך ולהשיב את החטופים. בנט צפוי להודיע על כך לציבור במוצאי שבת או ביום ראשון. בנט מקיים התייעצויות אחרונות ובסביבתו אומרים כי מנוי וגמור עימו להצטרף לממשלת שינוי ▪ סיעת ימינה תתכנס ברעננה לדון בהתפתחויות אחרונות, והממשלה תלויה על חודו של קול ▪ התרככות בסביבת איילת שקד שמבקשת לתת. כך תיראה הממשלה המסתמנת 23:56 אנשי התקשורת שתומכים בנתניהו: כמו ב1948 שוב הפלשתינים עומדים לפספס הזדמנות. בנט ברח מסיכום משותף שהושג עם הליכוד להקמת ממשלת ימין, והוא רץ לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ, העבודה והמשותפת. בנט הוסיף כי השמאל עושה כאן פשרות לא קלות כשיעניק לי, את תפקיד ראש הממשלה. סיעת ימינה תתכנס מחר (ראשון), בשעה 10:00, במהלכה יעדכן יור ימינה, נפתלי בנט, את חברי הסיעה בהתפתחויות. זאת הייתה השנה הקשה בחיי. נפתלי בנט כיהן תקופה ארוכה כשר החינוך, והשאיר את המערכת הרחק מאחור.

ניתוח אישיותם מאת האסטרולוג עמי גוטמן. קראו פרקי תהילים 23:57 המבדיל: כך תיראה הממשלה המסתמנת 23:56 אנשי התקשורת שתומכים בנתניהו: בנט בשיחת ועידה עם בכירי ימינה: בנט מקיים כעת שיחת התייעצות עם מקורביו.

×'נט ט×'×¢ ×'רו×'יקון זמן ישראל
×'נט ט×'×¢ ×'רו×'יקון זמן ישראל from static.zman.co.il
גנץ שוחח עם שר ההגנה האמריקני: שר הכלכלה נפתלי בנט קיבל בעבר הצעה לנהל את waze אולם בחר לסרב. בנט מקיים התייעצויות אחרונות ובסביבתו אומרים כי מנוי וגמור עימו להצטרף לממשלת שינוי ▪ סיעת ימינה תתכנס ברעננה לדון בהתפתחויות אחרונות, והממשלה תלויה על חודו של קול ▪ התרככות בסביבת איילת שקד שמבקשת לתת. בזמן הלחימה בנט חזר בו, מה השתנה?״. בנט הכריז על הקמת ממשלה עם לפיד; המפגש המרגש של אלירז שדה ואילנית. September 7 at 11:30 am ·. לפני הכרעה על הקמת ממשלה:

״בנט מוליך שולל את הציבור עם שקרים וסיסמאות, נפתלי לערכים שלך אין אפילו משקל נוצה.

סמוטריץ' פותח קרב על ההנהגה. בנט צפוי להודיע על כך לציבור במוצאי שבת או ביום ראשון. תקיפת מצבור סודי של בצלאל סמוטריץ' תוקף את בנט ושקד. בנט הכריז על הקמת ממשלה עם לפיד; נפתלי בנט יעדכן מחר בהחלטתו האם להיכנס לממשלה עם יאיר לפיד. בנט תקף את ראש הממשלה נתניהו ואמר כי הוא כבר אינו מנסה להקים ממשלת ימין, כי הוא יודע היטב שאין. בנט מקיים התייעצויות אחרונות ובסביבתו אומרים כי מנוי וגמור עימו להצטרף לממשלת שינוי ▪ סיעת ימינה תתכנס ברעננה לדון בהתפתחויות אחרונות, והממשלה תלויה על חודו של קול ▪ התרככות בסביבת איילת שקד שמבקשת לתת. כמו ב1948 שוב הפלשתינים עומדים לפספס הזדמנות. שקד תלך עם בנט גם לממשלת שינוי. הוא הוליך שולל את הציבור. סיעת ימינה תתכנס מחר (ראשון), בשעה 10:00, במהלכה יעדכן יור ימינה, נפתלי בנט, את חברי הסיעה בהתפתחויות. לפי הסיכום המסתמן, ימינה תקבל את ראשות. נתניהו תוקף את בנט ושקד.

Posting Komentar

0 Komentar